Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Νηστίσιμα cupcakes

Τελικά τις μισές μέρες του χρόνου έχουμε νηστεία! Τουλάχιστον να το φχαριστιόμαστε όμως! Εντάξει, δεν είμαι έτσι και πολύ μέσα στο πνεύμα της άσκησης, αλλά τι να κάνω, έχω τις αδυναμίες μου :). Ορίστε λοιπόν μια ανάρτηση για μια ΄συνταγή που δοκίμασα και μας άρεσε!
Αυτή την περίοδο ήταν σε αφθονία οι φράουλες. Και ένα απο τα καλά της επαρχίας είναι οτι βρίσκονται πολλοί φίλοι που σου προσφέρουν κατά καιρούς διάφορα καλούδια απο το χωραφάκι τους. Μας χάρισαν λοιπόν ένα καφάσι φράουλες! Αυτές που δεν μπορέσαμε να φάμε, τις έκανα παγωτό και κράτησα και δυο κουπάκια για να δοκιμάσω ένα γλυκό που βρήκα στην υπέροχη σελίδα της Deb,  smittenkitchen, strawberry brown butter bettys το ονομάζει! Πρόκειται για ένα είδος cupcakes τα οποία εκτός του οτι είναι πεντανόστιμα, είναι και αρκετά εύκολα στην παρασκευή τους.
Τη συνταγή θα την βρείτε στην ιστοσελίδα της οπότε δεν την επαναλαμβάνω, θα σας δώσω όμως μερικές συμβουλές για το τι να προσέξετε στην παρασκευή των κεκακίων!
Καταρχάς να προτιμήσετε λευκό ψωμί τοστ χωρίς κόρα. Εγώ δοκίμασα με ψωμί σικάλεως που είχα και δεν έγινε τόσο τραγανή η βάση. Επίσης, για να γίνει τραγανή η βάση πρέπει να περιχύσετε τα ψωμάκια με αρκετό βούτυρο και να τα απλώσετε με τον πλάστη για να ομογενοποιηθεί το ζυμάρι και να ε΄ποτίσει καλά με το βουτυράκι! Κατα τ' άλλα είναι μια πολύ εύκολη συνταγή. Νομίζω οτι θα γίνει πολύ πετυχημένη και με ώριμα βερύκοκα!
Αν την δοκιμάσετε, πείτε μου πώς την βρήκατε!

Αν επισκεφτείτε το προαναφερθέν blog, θαυμάστε και τις φωτογραφίες που παίρνει η συντάκτρια. Πραγματικά υπέροχες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου