Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Τι φάγατε σήμερα;

Τα σαββατιάτικα πρωινά συνήθως κυλάνε πολύ γρήγορα! Είναι η μόνη μέρα που είμαστε απο νωρίς με τον Ανδρέα και συνήθως έχουμε πολλά να κάνουμε! Σήμερα ας πούμε, βγήκαμε απο το σπίτι στις 10 το πρωί και γυρίσαμε στις 2 το μεσημέρι με δυο κουτσούβελα κατακουρασμένα, και λόγω της ζέστης που επισκέφτηκε και το Λιτόχωρο!
Ευτυχώς το φαγητό της Πολυξένης ήταν απο χθες έτοιμο, και με έβγαλε απο μεγάλο άγχος, ενώ η μικρή θηλάζει και είναι οικονομική!!!Η αλήθεια είναι, νομίζω το ίδιο ισχύει για κάθε μαμά, πώς δεν με νοιάζει καθόλου αν θα έχω εγώ να φάω, αρκεί να μην χρειάζεται να ετοιμάσω κάτι την τελευταία στιγμή για τα παιδιά...
Τελοσπάντων, όσο θήλαζα εγώ και ταυτόχρονα με το τάισμα της Πολυξένης (που ανέλαβε ο Ανδρέας), αποφάσισε να μαγειρέψει κιόλας ο καλός μου! Και μέσα σε ένα τέταρτο φάγαμε το πιο νόστιμο φαγητό της εβδομάδας!!!
Ταλιατέλες με σολωμό καπνιστό!!! Τσιγάρισε φρέσκο κρεμμυδάκι, έριξε μπόλικο άνιθο και ψιλοκομμένο σολωμό που είχαμε αγοράσει το πρωί (απο τα Lidl, πολύ νόστιμος και οικονομικός),έβαλε και φυτική κρέμα γάλακτος (καθότι νηστεύουμε όπως έχω ξαναγράψει), λίγο πιπέρι και καθόλου αλάτι (έχει αρκετό ο σολωμός) και έκανε μια σάλτσα μούρλια! Έριξε μέσα και τις ταλιατέλες που είχαν εντωμεταξύ βράσει σε αλατισμένο νερό(οι απλές, χωρίς αυγά) και σε χρόνο dt φάγαμε! Να φανταστείτε προλάβαμε και να κοιμηθούμε πριν να ξυπνήσουν οι τσούπρες!!!
Να'σαι καλά αγάπη μου! Ευχαριστώ!
Σας προτείνω ανεπιφύλακτα αυτή τη συνταγή σε περίπτωση που δεν έχετε χρόνο ή που έχετε κόσμο και θέλετε να ετοιμάσετε κάτι εύκολο αλλά και νόστιμο και εντυπωσιακό!


Νατάσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου